joi, 31 decembrie 2009

Zi de bilant

E ultima zi a anului, zi de bilant, zi in care incerc sa-mi inchei socotelile cu 2009, cu bune si rele, cu fericiri, impliniri sau deceptii suferite de-a lungul intregului an. Un inceput promitator, dar care undeva la jumatate s-a transformat intr-un cosmar. Am reusit sa ies din el, cineva mi-a fost alaturi in cele mai importante momente, ajutandu-ma sa depasesc una din cele mai mari deceptii ale vietii de pana acum. Nu pot decat sa-i multumesc si sa sper ca-mi va ramane in continuare alaturi. Tragand linie, ajung totusi la concluzia ca 2009 a fost un an destul de bun, chiar daca nu am avut prea multe realizari, insa proiectele incepute anul acesta dau semne ca se vor realiza in 2010. Daca si pentru voi a fost la fel, nu pot decat sa va urez MULTA BAFTA in tot ce realizati, sanatate si .. restul va veni de la sine sau dupa munca asidua pe care sunt sigur ca o depuneti in tot ce faceti.

Daca tot e zi de bilant, vreau sa imi cer scuze pentru tot anul 2009 .. daca v-am suparat, deranjat sau neglijat. O sa incerc anul viitor sa fiu mai bun. Va urez din suflet un Revelion de neuitat si un an nou plin de tot ce va doriti. La Multi Ani !

Un comentariu: