luni, 20 septembrie 2010

Mega Discoteca Tineretului - Costinesti - 2010

In sfarsit dupa indelungi zile de selectat poze, reusesc sa scriu cateva cuvinte despre sezonul 2010, unul din cele mai bune pe care l-am avut vreodata, nu doar financiar ci si profesional.

De cele mai multe ori cuvintele in astfel de momente sunt inutile, pot fi trecute cu vederea sau uitate, de aceea am sa incerc sa ma rezum la fotografiile facute vara aceasta cu tot ce a insemnat pentru mine sezonul 2010. Sunt sigur ca in cele peste 2500 de poze, din cele 3 albume, se vor regasi foarte multi dintre cei care au ajuns pe acest blog, ca imaginile nu exprima intotdeauna adevarata nebunie imortalizata, dar .. la fel de sigur ca in 2011, o vom lua de la capat cu si mai multa viata.

Nu as putea omite insa, una din cele mai mari satisfactii personale, mai exact faptul ca am reusit sa innebunesc o tara intreaga si o armata de dj, cu cateva piese, de referinta fiind insa: Kobi Peretz - Kama Ahava, o piesa care s-a auzit pentru prima oara in Club Imperio, de 1 Mai, iar mai apoi intreaga vara la scena exterioara si ori de cate ori eram eu la pupitru, in MDT. De ce consider o realizare ?! Raspunsul e foarte simplu, pentru ca am reusit sa fac, ceea ce niciun alt dj din Romania (nu vreau sa fiu modest) nu a reusit intreg sezonul: Sa promovez o piesa care nu-mi apartine, care a prins fara discutii la public, care sa reziste mai bine de 3 luni in topul preferintelor si cautarilor si care sa fie o piesa de referinta pentru Mega Discoteca Tineretului si Costinesti - "piesa indiana/arabeasca de la Tineretului". Este o realizare pentru ca am reusit sa demonstrez inca odata ca poti face publicul sa fie interesat de ceea ce difuzezi tu ca dj, nu de ce iti dicteaza interesele sau sa adopti un stil nou, doar pentru ca nu te poti diferentia de ceilalti dj. Este o realizare pentru ca am reusit inca odata sa demonstrez ca acesta este stilul Costinesti-ului si sa pastrez in continuare traditia prin care piesele promovate de dj-ii din MDT sa ajunga hit-uri si ascultate ca si remember abia in toamna/iarna in cluburile din Romania si nu numai. Imi cer scuze fata de toti cei care m-au intrebat cum se numeste piesa, fata de toti cei care au postat sub forma de comentarii numele ei, dar nu le-am spus/acceptat, insa am facut-o tocmai din dorinta ca acest gest sa plece de la mine si pentru a proteja "exclusivitatea" pana la final de sezon.

Ups .. MDT a mers pe trupe, dar ceilalti nu au iesit cu nimic in fata ca si Dj .. .. asta ca sa nu accentuez si stilul mizerabil de reclama si de evenimente promovate, care de fapt nu aveau loc sau erau fake-uri. Am cautat tot internetul filmulete sau poze cu Stromae, Benny Bennasi si alti "invitati" intr-o discoteca din Costinesti .. dar nimic. Mi-e mila de cei care au muscat la vrajeala asta si sunt uimit de tupeul prin care inteleg unii sa faca bani, sa aiba pretentia ca sunt cei mai cei .. dar asta e o alta poveste.

Pentru cei care nu au reusit sa ajunga la mare, pentru cei care nu au reusit sa gaseasca promo-mixul meu de vara asta, pentru toti cei care iubesc muzica specifica MDT, iata un link care va aduce pe calculatoarele voastre 80 de minute de muzica buna, spun eu, o parte din hiturile din MDT.                

PROMO MIX "Love me .. U R Mixed" Click AICI sau AICI si asteptati cateva secunde.

Mai jos aveti cele 3 albume cu fotografiile de la petrecerile cu spuma, din Mega Discoteca Tineretului si Club Imperio. Imi pare rau si imi cer scuze ca nu am reusit sa gasesc o alta modalitate de publica fotografiile, dar am tinut ca toate momentele imortalizate sa ajunga si la cei care se vor regasi in aceste imagini. (Clcik pe imagine, in functie de albumul pe care doriti sa-l vizionati. Incarcarea paginii va dura aproximativ un minut, dar vizionarea pozelor o veti putea face mult mai rapid) Vizionare placuta.

Pentru cei care vor sa aiba toate pozele in calculator click AICI.

PS: Multumesc Dj Adrianno (Oradea) pentru suport.

Mega Discoteca TINERETULUI 2010 [Album 01]


Mega Discoteca TINERETULUI 2010 [Album 02]


Mega Discoteca TINERETULUI 2010 [Album 03]

Freddy NrG & Mc Excite @ Mega Discoteca Tineretului - Costinesti - 2010

O mica parte din nebunia petrecerilor din MDT - Costinesti - 2010. Imi cer scuze pentru calitatea sunetului, dar filmarea a fost facuta cu un "sapun" de aparat foto. Anul viitor promit filmari profesionale :)

Freddy NrG | Mc Excite | Mc Dany @ Spuma party (Mega Discoteca Tineretului - Costinesti - 2010)

Un comentariu:

  1. dar melodia pe care ati adus-o din ibitza cum se numeste?o caut din august si nu o gasesc

    RăspundețiȘtergere