luni, 16 noiembrie 2009

Che bella Roma

Foarte multi prieteni/amici ma intreaba: "Cum a fost ?!". Indubitabil, intrebarea vine datorita faptului ca multi isi imagineaza ca atunci cand spui "discoteca de romani" dai doar peste cocalari, muncitori care-si castiga traiul de pe o zi pe alta, pitzipoance sau alte specimene de genul asta. Dati-mi voie sa va contrazic, cel putin atunci cand vorbesc despre Club Faraon. Am fost placut surprins sa gasesc in proportie de 90% total opusul a ceea ce multi isi imagineaza sau cred din auzite. In foarte putine cuvinte, as putea caracteriza comunitatea de romani intalnita in Fiumicino ca o adevarata familie. O familie strans unita, care-si iubeste membrii, ii ajuta la nevoie, insa cel mai mult, atunci cand e vorba de distractie, cand e vorba de a demonstra ca nu si-au uitat limba materna sau cum se distrau acasa alaturi de prieteni nu fac un pas inapoi. O familie total diferita, fata de alte localitati, zone, tari, care nu uita ca sunt romani si au invatat de la straini ca atunci cand ai un conational langa tine, e bine sa fii dragut, politicos si respectuos, chiar daca nu stii cine e sau ce vrea de la tine .. e bine sa-i oferi ajutor daca ai posibilitatea, chiar daca poate efortul tau nu se va intoarce inapoi. O familie in care indiferent daca esti oltean, moldovean, banatean, muntean, dobrogean sau ardelean nu conteaza, conteaza ca esti roman.

Nu pot decat sa ma bucur ca am reusit sa-mi fac noi prieteni (Leo, Baroana, Ciprian, Johnny, Moise, Dj Alex, Dj BeADe, Mc Raymond, Dj Blu, Michelle, intreaga echipa de bodyguarzi si multi altii la care spre rusinea mea, nu am reusit sa le retin numele), ca am demonstrat inca odata ca nu numele unui dj face atmosfera, ci publicul prezent si modul in care reusesti sa-i intelegi sau sa le oferi ceva diferit (spun asta pentru ca, normal, numele meu nu a insemnat nimic poate pentru unii dintre cei prezenti). Filmuletul la care lucreaza Beade, sunt sigur ca va intari cele scrise de mine si-l voi adauga ca "PS" imediat ce va fi gata.

Asa cum era de asteptat am imbinat utilul cu placutul si am vizitat o mica parte din Roma (turul orasului cu bus-ul turistic), un oras superb pe care va invit sa-l vedeti si voi in cateva secvente, intr-un filmulet de pe YouTube sau sa intrati pe contul Hi5 pentru cateva poze

Multumesc si pe aceasta cale "Miezului" ;)) - Bogdan Neagu, pentru invitatie (un vasluian care munceste din greu pentru tot ce are, are parte de tot respectul din partea celor din jur si care prin tot ceea ce face, aduce romanilor din Roma, o mica parte din Romania. Bafta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu