marți, 13 aprilie 2010

Club Kristal - Milano

Un weekend liber, inseamna de cele mai multe ori pentru mine o sansa in plus sa ma distrez si eu, precum cei pe care-i distrez de fiecare data cand sunt la pupitru. 

9 - 11 Aprilie - weekend liber ! Super !

Cu o zi inainte, un foarte bun si vechi prieten, Dj Daniel Pavel imi facuse o invitatie de a-l vizita. Nu ratez ocazia. Sambata dimineata ma urc in "Freccia Rossa" (Sageata Rosie) cu zambetul pe buze si nerabdarea de a-l revedea pe Dani. In 3 ore parcurg 615 km (Roma - Milano) intrebandu-ma mereu pe parcursul calatoriei daca noi romanii, vom fi in stare ca Sageata Albastra a noastra sa faca si ea curse de viteza, nu sa fie puse pe trasee gen Crasna - Husi (Vaslui), unde saracii oameni nu stiu nici sa apese pe buton sa se deschida usile. Ca in multe alte cazuri, raspunsul mi l-am dat singur: Nu. (Apropo de lucruri minore dar de efect vazute in calatoriile mele, o sa scriu intr-un articol cat de curand. Deocamdata am doar numele articolului, inca nu mi-am pus gandurile in ordine si nu am inspiratie :P )

Ajung cu o ora mai devreme decat stia Dani, il pun pe fuga sa vina sa ma ia, insa pe tot timpul asteptarii "ma streseaza" cu telefoane, daca sunt bine, daca nu m-am plictisit, ca trebuia sa-i spun ca ajung mai devreme, in loc sa ma lase sa ma bucur de gara milaneza ;)) O gara impresionanta, imensa, dar "murdarita" de un mic bazar si marochini care vindeau diferite jucarii. Mi-au venit in minte taximetristii bucuresteni din Gara de Nord - Bucuresti. Trec cu vederea, fac cateva poze si nici bine nu termin ca apare Dani. Mergem sa mancam, apoi "sa ne umflam picioarele" prin Milano. Dupa ce am vazut Stadio San Siro, ne-am axat pe centrul orasului, strazile de lux, magazine, Duomo, un castel, etc. Seara mergem in clubul in care Dani lucreaza de ceva timp. Super tare .. un club in care romanii se pot distra impreuna cu albanezi, turci, marocani, bulgari si arabi. Un "cocktail" care te face sa te intrebi "Cum reuseste dj-ul sa-i impace pe toti" ?! Desi nu o recunoaste, Dani e un dj cu ceva experienta in spate, chiar daca nu e pe atat de cunoscut, reusind de fiecare data cand e la pupitru sa-si merite locul, altfel nu ar fi rezistat atata timp in meseria aceasta. Clubul, asemeni lui Dani. Un clubulet cochet, o combinatie destul de intalnita rosu cu negru si cu toate utilitatile asezate la locul lor, precum Dani aranjeaza piesele in program, astfel incat sa multumeasca pe toata lumea.

Dani s-a gandit ca ar putea "profita" de faptul ca ma are langa el, "soarta" facand ca Mc-ul lui sa lipseasca, sa-mi puna microfonul in mana si sa ma "arunce" in fata a 6 natiuni. Ce limba sa vorbesti sa fii inteles de toti ?! Engleza, normal, desi ca si Mc de multe ori te poti face inteles si din miscari. Am reusit, Dani a fost multumit, eu la fel, chiar daca nu ma simteam prea bine si aveam un inceput de raceala, seara s-a incheiat cu mine ragusit, Dani obosit, clientii placut surprinsi de "noul" pe care l-am adus .. iar patronii (4) cu buzunarele pline :)) .. cred !

E deja stiut faptul ca in cluburile de romani din strainatate, de cele mai multe ori invitatii sunt manelisti, lucru de care nu aveam sa scap a doua zi. Nicoleta Guta, invitata in Club Kristal .. Pfff .. Pot sa nu "ma bucur" de o asemenea ocazie ?! As putea sa ratez un concert "extraordinar" Nicoleta Guta, un concert de 5.000 de euro ?! Dani, a zis ca nu .. asa ca am mers cu el la club =)) Amandoi .. de voie, nevoie ..

Muzica de ai fi zis ca facem warm-up pentru un Dj international, clientii relaxati, dupa ceva timp apare NG .. imbracata cu un trening de ai fi zis ca se duce la sala de aerobica, cu 3 cd-uri in mana si o posetuta .. Draguta, daca ar fi mai slaba cu 50 de kg !!! Din auzite si din ce ma gandeam eu .. manelistii intotdeauna au dat clasa atunci cand a fost vorba de prestatia lor, live-ul fiind unul din atu-urile lor si motivul petru care multi dintre ei au fost apreciati. Nu e si cazul Nicoletei .. "Marea vedeta" a venit pregatita sa faca playback sau sa cante doar pe negativ. Wow ! Nu ma asteptam .. sincer ! Ca sa nu mai vorbesc ca atunci cand ma gandesc la lautari, ma astept sa vad un tir de aparatura, instrumente, o armata de oameni, etc etc. Da' de unde Nicoleta Guta nici microfon personal nu avea. Obligat .. am intrebat "Pentru ce vrea fiinta asta sa-si ia 5.000 de euro, doar pentru ca e fata lui Nicolae Guta ?!" Pfff .. In fine .. trece seara, dupa ce mai mult succes a avut formatia care canta de obicei in club decat Nicoleta G, eu traiesc si experienta unui concert "manelistic" .. mergem acasa .. mai povestim de ale noastre, iar a doua zi ma intorc la Roma .. Am si eu manelistii mei .. nu-i pot lasa singuri.

Poze din Milano si Club Kristal aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu