vineri, 23 aprilie 2010

De ce ?! 2

Am cateva zile de cand sunt acasa si deja nu mai pot sa ma uit la televizor, cel putin la Antena 1. Subiecte nationale si de "maxim interes", daca Bianca lu' Botezatu si-o trage sau nu cu nu stiu ce fotbalist, aberatii penibile la "Acces direct", scandaluri in diferite familii, pe diverse subiecte, motive, inventii desprinse din lumea SF, multe dintre ele preluate din ziare gen Can-Can, Libertatea sau prezentate in "mega"emisiunile tv. Cat am fost plecat din tara, am fost rupt de astfel de stiri si nu aveti idee cat de bine m-am simtit. Acum ca m-am intors oriunde m-as uita la tv dau peste diverse personaje aparute de nicaieri care, ba se cearta cu mama, cu tata, cu bunicul cu mai stiu eu cine, personaje care sincer imi fac greata. De ce trebuie sa stiu eu ca telespectator, ce probleme familiale are X sau Y ?! De ce incearca televiziunea sa-mi insufle faptul ca astfel de lucruri ar trebui sa le vad in fiecare zi, sub pretextul ca "asta cere publicul" ?! De ce nu pot gasi un program la care sa ma uit 24 din 24 (exceptand programele muzicale, Discovery, National Geographic, etc) ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu